zondag 6 juni 2021

Sacha Kuijs gekozen tot lijsttrekker

Sacha Kuijs is de nieuwe lijsttrekker en beoogd fractievoorzitter bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2022 in Bloemendaal.  Ze is door de leden verkozen via een online-stemming.

Het bestuur is bijzonder verheugd dat Sacha het nieuwe D66-gezicht wordt bij de verkiezingen in maart. Maaike Kamps, voorzitter: “Sacha heeft zich natuurlijk al volop bewezen als deskundig raadslid en als een geweldige fractievoorzitter. Ze wordt niet alleen om haar kennis en ervaring gewaardeerd, maar ook om haar persoonlijkheid, binnen én buiten de partij.  Ze biedt ons continuïteit en ervaring in de gemeenteraad, zeker in een tijd waarin moeilijke keuzes gemaakt moeten worden.”

Voor diegenen die Sacha nog niet zo goed kennen: Sacha is 55 jaar, geboren in Velsen en al sinds 1998 woonachtig in Bennebroek.  Sacha:  “Ik vind het een uitdaging om de kernwaarden van D66 vorm en inhoud te geven in de huidige samenleving. Ik wil me inzetten voor de eigenheid en identiteit van de vijf dorpskernen zonder het belang van de totale gemeente uit het oog te verliezen. Samenwerking is daarvoor belangrijk. Niet alleen in de gemeenteraad, maar juist ook met groepen in de Bloemendaalse gemeenschap die de sociale structuur versterken.”

De inzet van D66 Bloemendaal is om met een sterke fractie de komende vier jaar weer een constructieve bijdrage te leveren aan een krachtige gemeente Bloemendaal, waar het prettig wonen, werken en recreëren is.