maandag 29 maart 2021

Robert van Bussel heeft afscheid genomen als bestuurssecretaris

Onlangs heeft Robert van Bussel, secretaris van D66 Bloemendaal, digitaal afscheid genomen van het bestuur, omdat hij aan het einde van zijn bestuurstermijn is gekomen.

Robert, gepensioneerd huisarts en musicoloog, was jarenlang de bescheiden, gewetensvolle kracht van het bestuur. Robert treedt niet gauw op de voorgrond, maar was altijd aanwezig. Nooit haantje-de-voorste, maar hij steekt zijn mening ook niet onder stoelen of banken. Praktisch ingesteld, en – zoals het een musicoloog betaamt – gericht op harmonie. Wat kon een bestuur zich nog meer wensen in een secretaris?

We danken Robert hartelijk voor al het werk dat hij voor D66 heeft verricht.

Als de AAV weer bij elkaar mag komen, gaan we écht afscheid van Robert nemen, zoals het hoort. En dan verwelkomen we ook de nieuwe secretaris, Peter Risseeuw, in ons midden. Peter is al enige jaren secretaris van het bestuur van D66-Heemstede, en heeft aangeboden tijdelijk het secretarisschap in Bloemendaal te  vervullen. Hij brengt veel ervaring mee, waar we uiteraard erg blij mee zijn.