zaterdag 11 januari 2020

Nieuwjaarsbijeenkomst D66 Bloemendaal op dinsdag 21 januari om 20:00 uur in het Gemeentehuis te Overveen

Uitnodiging

D66 wil graag uw mening horen!

De gemeente Bloemendaal staat aan het begin van het nieuwe jaar voor een grote uitdaging. Enerzijds zijn de voorzieningen in onze gemeente prima op orde. Anderzijds hangt daar een fors prijskaartje aan. De financiƫle positie van de gemeente Bloemendaal komt in toenemende mate onder druk te staan. Dat komt onder andere door de overheveling van taken van Rijk naar gemeenten onder gelijktijdig financieel korten. Om de gemeentefinanciƫn op orde te houden moeten er dus duidelijke keuzes voor de toekomst gemaakt worden.

Kan het onderhoud van wegen, gemeentelijk groen en riolering wel op een lager pitje? Kan er gekort worden op subsidies aan sportverenigingen? Wat doen we met Caprera of muziekschool? Moet de OZB maar weer verhoogd worden? Wat doen we met de opbrengst van de Eneco aandelen?

D66 vindt het heel belangrijk om uw mening te horen over wat u belangrijk vindt om aan voorzieningen in stand te houden. Of misschien in mindere mate of niet. Wij zijn benieuwd naar uw voorkeuren.

Daarom nodigen bestuur en fractie van D66 Bloemendaal u uit voor de Nieuwjaarsbijeenkomst op dinsdag 21 januari in het gemeentehuis van Bloemendaal. Uw mening telt!

Bestuur en fractie D66 Bloemendaal

Inloop vanaf 19.30 uur.
I.v.m. de benodigde zaalcapaciteit graag aanmelden bij de secretaris .