woensdag 14 februari 2018

Jaarlijkse D66 valentijnstaart voor Repaircafé Overveen

Dit jaar heeft D66 Bloemendaal ervoor gekozen het Repaircafé Overveen in het zonnetje te zetten. Al drie jaar lang draagt het repaircafé bij aan een duurzaam Bloemendaal doordat vrijwilligers hier bijna alle huishoudelijke zaken repareren. Iedereen is welkom met kapotte apparaten, speelgoed, kleding, en diverse andere artikelen zodat deze niet weggegooid hoeven te worden. Het volgende repaircafé is op 10 maart 2018 in Overveen.

D66 waardeert dit initiatief enorm omdat het onderdeel is van een duurzame toekomst. Binnen de gemeente zijn er veel manieren waarop we bewust met ons milieu kunnen omgaan. Bijvoorbeeld door het scheiden van afval, fietsen, en het investeren in zonnepanelen.

Het repaircafé zorgt voor verbinding tussen mensen, door een platform te bieden waar mensen binnen de gemeente elkaar kunnen helpen. Meedoen in de samenleving is voor D66 erg belangrijk, daar willen wij de komende tijd aandacht aan geven.

De valentijnstaart ter waardering van het repaircafé zal worden uitgereikt tijdens het volgende repaircafé voor vrijwilligers en het publiek, op zaterdag 10 maart in Overveen.